Meeskond

treener

Mai Sakk

 

Meeldiv tutvuda – mina olen Mai, Sakk Mai. Suht nagu Bond, James Bond.  Hahah.

Mul on täis tiksunud see aeg, kus väidetakse, et hea elu hakkab pihta ja nii just ongi, elu on hää!

Mitmest aspektist kohe. Diplom on käes transpordi ja logistikavaldkonnas, teen tööd, mida naudin – kinnisvarakonsultant; lapsed on juba asjalikud ja lisaks sellele saan pakkuda oma CF inimestele igapäevaselt saavutustunnet, head seltskonda, sõprade kogunemiskohta ja rutiinivabadust. Ehitasime Kuubiku üles alates nullist koos Timo ja Madisega – seega oleme loonud just sellise keskkonna, mida naudime.

Kooli ajal meeldis mulle kõikidest spordialadest midagi teada ja seeläbi proovisin igasugu erinevaid asju – kõige kauem kütsid kirgi ratsasport ja ujumine. Täiskasvanueas leidsin vabanduse ka sellest et ala mu „juuksed valutasid“ ja noh, see oli piisav, et kirjutasin endale suvalise spordiklubi trennist vabastuse.

El stupiido, täiesti.

Ja siis põmm, 2017. aasta alguses eikusagilt tuli mu ellu Crossfit. Esimene kord ABC trennis ei jaksanud ma mitte midagi. Null. Nüüd juba oluliselt rohkem, see mis oli siis WOD on nüüdseks soojendus – see läheb kõigiga nii! Kaks aastat on Crossfiti mõistes väga pikk aeg – selle aja sisse jääb tohutu hulk väikeseid võite iseenda üle ja väga palju saavutusi. Sõbralikke naeratusi ja tuge teiste crossfitterite poolt.

Crossfitiga käib kaasas ka tohutult müüte, millest ka mina olin kuulnud ja lasin neist end hirmutada. 

Enamlevinud on muidugi see: „Ma peaksin  enne CF tulekut trenni tegema.“ – tegelikult ei pea, selle spordiala eripära on treeneri pädevus leida just Sinule sobilikud liigutused.  

Ja siis veel, et: „See on ikka killertrenn ja mulle ei sobi!“ See on nii inimloomule omane – karta midagi, mille kohta me ei tea, ma julgustan kõiki seda proovima!

Väga klišeelik, kuid tõsi  – üks samm võib muuta Sinu elu. Minu näite põhjal: seljahaige, kes veeretas ennast hommikuti läbi valu voodist välja; kirurg suunas seljaga operatsioonile, kuna väljasopistumine oli nii tugev, et muud lahendust ei paistnud olevat. Keha kuulates ja tasapisi trenni tehes saab  jälle tugevaks ja terveks, nagu me loodud oleme.

Tule, anna iseendale võimalus. Ükskõik kus Sa siis ka hetkel ei seisa.

Kohtume Kuubikus!

treener

Madis Matvejev

 

Olen pärit Kesk-Eestist,  Ahulast.
Läbisõidunäidikule keeras just ette 30. eluaasta.

Olen lõpetanud Eesti Lennuakadeemia ja hariduselt olen lennunduse side- ja navigatsioonisüsteemide insener, kuid minu valikud on viinud mu tagasi spordi juurde, igapäevaselt töötan Veloplus rattapoes – muu aeg elust Kuubikus. 
Olen terve oma teadliku elu sporti teinud.
Algklassides meeldis mängida jalgpalli, õppisin suusatama ja ka malet mängima. 

Alates 5. klassist tegelesin regulaarsete suusatreeningutega ja osalesin nii kodu- kui ka välismaistel võistlustel. Lisaks käisime suviti vanematega rattavõistlustel.
Lumevaeste talvede tõttu hakkasin end üha tihedamalt leidma ruumist, mis nõretas testosteroonist – jõusaalist.
Tartusse kooli minnes liitusin vabavõitluse (MMA) treeningutega, mis on samuti väga funktsionaalne ja võistlusliku iseloomuga spordiala.
Koolitee tõi mind Tallinnasse ja siin tegelesin vaid üksluise rattaspordiga kuniks tänu oma vennale jõudsin Crossfitini, kes tegeles sellega välismaal. Kuna Crossfit muutus vennale väga südamelähedaseks, tekkis neil sõbraga üsna pea mõte Tallinnaski sellise stiiliga treeningsaal avada – mõeldud, tehtud (Crossfit I&M). Proovisin siis minagi peale järjekordset rattahooaega Crossfitti ja Never looked back!

CrossFit on funktsionaalne treening, kus tuleb erinevaid elemente sooritades pingutada kõrgel intensiivsusel. Mind paelub ala mitmekülgsus ja võistluslik iseloom. Kõik treeningud on sisult erinevad ning kahte samasugust trenni pole veel ette tulnud.

Võistlema ajendab mind oma piiride järjepidav kompamine ja nendest üle astumine, natukene muidugi ka isiklik ego ja uhkus.Crossfitis on levinud ütlus: „Leave your ego here.“ see on peamiselt meeldetuletuseks võistlusliku loomuga inimtüüpidele – treeneri soovituste kuulamine on tähtis!

Treenerina ma sooviksin, et inimesed mõistaksid kahte lihtsat asja: iga asja õppimine võtab aega ja areng toimub puhates. 

Naudi teekonda!

treener

Timo Kingumets

 

Olen Timo ja tegelen Crossfitiga mõned head aastad. Olen Crossfiti juurde kinni jäänud just seetõttu, et ükski teine spordiala ei ole nii vaheldusrikas!

Lisaks meeldib mulle, et saali jõudes tuleb sisse hoopis teine „vibe”, rahvas tuleb kokku trenni tegema mitte ennast teistele näitama – tähtis on see, milleks Su keha võimeline on, mitte see missugune see välja näeb.

Crossfit Kuubiku hingekirjas olen kui treener, treenitav ja ka kaasomanik.
 
Treenerina ootan meil treenitavatest töötahet ja soovi areneda ja oskust oma ego ukse taha jätta.
Vahel lihtsalt tuleb teha samm tagasi, et edasi minna.
 
Näeme Kuubikus!

treener

Raino Parder

 

Esimene kokkupuude Crossfitiga oli Austraalias, kus hea sõber Eskeli utsitusel leidsin ennast Reebok Crossfit Gold Coast saalist algajate(ABC) trennist ja ega rohkem polnudki vaja – ühest korrast piisas täiesti, et mõista – see on teema!
Suur põhjus, miks jõusaal ja sarnane minu jaoks selline.. mitte väga järjepidev on läbi aastate olnud, on see, et kõik on koguaeg samamoodi. 

Vastupidiselt CrossFitile, kus puudub rutiin. Tehakse palju erinevaid asju, erinevate raskustega ning koguaeg kõik varieerub. See mind paelub. Kindlasti on ka selle juures olnud paremaid ja halvemaid aegu.

Enda parimateks saavutusteks crossfitis loeks kindlasti muscle-upi tegemist. See on kindlasti üks eesmärkidest suht kõigil, kes on juba mõnda aega Crossfitiga tegelenud,  aga milleni jõudmine võtab üksjagu aega ja kui see kord õnnestub, siis on see üks märkimisväärne saavutus.

Kindlasti on minu jaoks oluline see, et inimesed püsiksid eemal vigastustest. Tihtipeale jäetakse baaslihashooldus unarusse ja siis kui tekivad esimesed vigastused, otsitakse alles abi tagajärgede leevendamiseks, vastupidiselt nende ennetamisele.


Väljaspool CrossFitti tegelen suures osas videote tootmise ja monteerimisega. Meeldib hüpata langevarjuga ja puudutada teisi ekstreemsemaid tegevusi.
Suureks eesmärgiks aastal 2019. on osaleda Individuaalselt IRONMAN 70.3 Otepääl ja kui vorm lubab, siis osaleda ka täispikal IRONMAN Tallinna etapil. Sponsorid oodatud 🙂

Lõpetuseks veel paar tarkusetera Ben Bergeronilt. Treeningu eesmärk on saada paremaks. Treening ei ole test, selleks on võistlused. Keskendu treenimisele ja harjutamisele, mitte võistlemisele. Järjepidev ja terve keha viib sihile!

treener

Elmo Krumm

 

Olen personaaltreenerina töötanud viimased 12 aastat. Lõpetanud Tallinna Ülikooli Terviseteaduste ja Spordi Instituudi kehakultuuri erialal.
Oma klientide, kelle hulka kuulub harrastussportlasi, tennisiste, jalgpallureid, jooksjaid ja squashi- ja sulgpalli mängijaid, treenimisel eelistan kasutada funktsionaalseid oma keharaskusega sooritatavaid harjutusi, mis esitavad suurepärase väljakutse nii tavainimestele kui ka tippsportlastele üldfüüsilise vormi parandamiseks.

Oma sportlaskarjääri alustasin 9 aastasena jalgpallitreeningutel ja 1999 a.lisasin ka kergejõustiku treeningud. 2003 tegin jalgpalliga lõpparve ja jätkasin kergejõustikuga, spetsialiseerusin sprindile. 

Kergejõustikuga tegelesin 2013 aastani. Oma sportlikest saavutustest pean olulisemateks: 2002 aastal Eesti A-klassis saavutatud III kohta sisemeistrivõistlustel nii 300m kui ka väljas 400m jooksus. Lisaks sellele 2006. aastal Eesti MN-klassi Meistrivõistlustel 200m jooksu Eesti meistritiitlit ja 100m jooksu II kohta. 2006. aasta Eesti meeste kergejõustiku 200m edetabelis VI. kohta ja 2007 Eesti MN-klassi sisemeistrivõistlustel 60m ja 300m hõbemedaleid.

Kirjuta meile

CrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Kuubik Crossfit 2019